Veelgestelde vragen | Tickets bestellen

Wat kost een toegangskaart?

Omdat we het belangrijk vinden dat zoveel mogelijk beauty professionals op de beurs kennis en inspiratie komen opdoen, houden we de drempel qua toegangsprijs graag zo laag mogelijk. Welke prijs je betaalt, hangt af van je bestelwijze.

Online met Kvk-registratie of registratiecode - € 12,50 (incl. btw)
Bestel je kaarten online, dan krijg je via jouw Kamer van Koophandel-nummer of via een geldige registratiecode een aantrekkelijke korting. Je toegangskaart kost dan €12,50 per stuk.

Aan de deur met KvK-registratie - € 15,00 (incl. btw)
Koop je liever je kaartje aan de deur? Geen probleem, alleen betaal je dan ietsje meer. Op vertoon van een uittreksel van jouw KvK-registratie (beauty gerelateerd) kost een toegangskaart € 15,- per stuk.

Aan de deur zonder KvK-registratie - € 35,00 (incl. btw)
Voor overige bezoekers kost een kaartje aan de deur €35,- per stuk. Het is daarom aan te raden om jouw ticket met korting online te bestellen!

Kan ik ook meerdere dagen langs komen op de beurs?

Natuurlijk, dat is alleen maar leuk! Je kunt een passe-partout kopen voor € 25,- per stuk. Deze kaart is alleen online te bestellen.

Hoe bestel ik kaarten online?

Online bestellen is slim. Zo heb je lekker van tevoren alles geregeld en je betaalt bovendien een lagere prijs voor je kaart. Die korting krijg je op twee manieren: via een registratiecode of jouw Kamer van Koophandel-nummer. Klik hier om jouw toegangskaarten te bestellen.

Hoeveel kaarten kan ik tegelijk bestellen?

Wij snappen dat je het misschien niet gezellig vindt om alleen naar Beauty Trade Special te gaan. Bij een vakbeurs is het echter niet de bedoeling dat je met een hele groep vrienden of vriendinnen komt. Per registratiecode of Kamer van Koophandel-nummer kun je daarom één kaart voor jezelf kopen en eentje voor een introducé.

Hoe kom ik aan een registratiecode?

Bijna alle beauty professionals krijgen van ons per e-mail of per post (via het beursmagazine) een registratiecode toegestuurd. Staan jouw gegevens niet bij ons in het bestand en heb je niks ontvangen? Geen punt. In de aanloop naar de beurs vind je registratiecodes in de speciale advertenties in verschillende vakbladen. Daarnaast hebben bijna alle exposanten op de beurs registratiecodes gekregen die ze uit mogen geven aan hun eigen klanten. Om zo’n code te bemachtigen, kun je dus het beste contact opnemen met jouw eigen leverancier(s) of zakenrelatie(s) die op de beurs staan. Je kunt ook altijd toegangskaart(en) bestellen via jouw eigen Kamer van Koophandel-nummer.

Mijn Kamer van Koophandel-nummer klopt niet volgens het systeem

Ai, dat is vervelend. Het kan komen doordat het bestelsysteem alleen beautygerelateerde KvK-nummers herkent, omdat Beauty Trade Special bedoelt  is voor beautyprofessionals. Ook herkent het systeem alleen nummers die voor januari 2019 zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.

Mocht je hier een vraag over hebben, neem dan gerust contact met ons op via info@beautytradespecial.nl. Leg in je mail kort uit wat het probleem is en voeg ook je KvK-nummer en adresgegevens toe, dan kunnen wij jou nog sneller helpen!

De registratiecode werkt niet

De registratiecode bestaat uit 7 tekens, 4 hoofdletters & 3 cijfers (om en om). Als het na de eerste keer niet lukt, kun je het beste nogmaals proberen na een uurtje (probeer ook eens een andere webbrowser of computer).

Lukt het daarna nog steeds niet, dan kun je ons altijd gerust om hulp vragen! Het beste is om ons een e-mail te sturen via info@beautytradespecial.nl. Leg hierin kort uit wat het probleem is en voeg ook de registratiecode, je KvK-nummer en adresgegevens toe, dan kunnen wij jou nog sneller helpen!

Waar kan ik mijn bestelde toegangskaarten & factuur vinden?

Als je je besteltransactie hebt voltooid, worden jouw toegangskaart(en) en factuur naar je e-mailadres verstuurd. Let op, ze worden beide in een aparte e-mail verstuurd!

Heb je een dag na het bestellen nog niks ontvangen? Kijk dan eerst even in je spambox: wellicht dat de mails daarin zijn beland. Zo niet, stuur ons dan een e-mail via info@beautytradespecial.nl. Leg hierin kort uit wat het probleem is en voeg ook de registratiecode, je KvK-nummer en adresgegevens toe, dan kunnen wij jou nog sneller helpen!

Moet ik aangeven op welke dag ik langs wil komen?

Nee hoor, dat is niet nodig. Je kaart is geldig voor een van de drie dagen, het is aan jou om te bepalen wanneer je wilt komen. 

Moet ik mijn ticket printen?

Nee, dat is in principe niet nodig: we kunnen jouw ticket ook scannen vanaf je telefoon. In de gehele Jaarbeurs kun je gratis onbeperkt gebruik maken van draadloos internet van KPN HotSpots. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat het internet precies bij jouw niet werkt! Download je ticket daarom voor de zekerheid op je telefoon, maak een screenshot of print hem gewoon. Lekker old school!

Waar kan ik mijn online bestelde parkeerkaart en/of cateringpakket(en) afhalen?

Als je via de entree van de beurs binnen bent gekomen, kun je direct na de entree jouw parkeerkaart en/of cateringpakket(en) ophalen bij de informatiebalie. Houd hiervoor wel jouw toegangskaart bij de hand!

Waar kan ik terecht met vragen over mijn toegangskaart(en) tijdens de beurs zelf?

Op de beurs is een servicebalie waar ze jouw vragen graag beantwoorden. Je vindt de balie net voor de entree van de beurs, aan de rechter kant.

Ik heb kaarten, maar ben verhinderd. Kan ik ergens mijn geld terug krijgen?

Wat jammer dat je niet kunt komen! Wij kunnen je helaas geen geld teruggeven. 

Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kan cookies ook niet accepteren.
icon-fb.png icon-insta.png
Privacy statement | Beauty Trade special © 2019